Sinopsis Terbaru

Sinopsis Mohabbatein Episode 1029 part 1 by Yohana Sitorus


Sinopsis Mohabbatein Episode 1029 part 1 by Yohana Sitorus
Raman melihat Ishita sedih
Raman " aku tahu kau terganggu,
kita akan menjelaskan pada Mani,
bagaimana perasaan Vidyut sekarang,
ayo.
Ruhi mendapat permen.
Ibu Raman meminta Vidyut makan permen.
Vidyut setuju.
Ibu Raman meminta dia untuk datang lagi.
Ishita memberi hadiah kepadanya.
Vidyut berterima kasih,
untuk semuanya.
Vidyut berterima kasih kesemua orang.

Suhail " aku akan menolongmu.
Ruhi tersenyum.
Raman " kau tidak memberitahu aku tentang hadiah.
Ruhi " ini hadiah khusus.
Raman " Vidyut adalah hadiah untuk keluarga kita.

Shagun,
Mani dan Aaliya pulang.
Aaliya " aku tahu kau terluka,
tapi kita mencintaimu,
sehingga paman Raman dan ibu ishita telah menyembunyikan ini.
Mani " aku tidak marah dengan mu,
aku yakin Raman dan Ishu makan alasan untuk melakukan hal ini.
BACA SELANJUTNYA
Sinopsis Mohabbatein Episode 1028 part 2

0 Response to "Sinopsis Mohabbatein Episode 1029 part 1 by Yohana Sitorus"